مقایسه کن

تاریخچه جالب اسکال کندی به زبان خودش

نوشته شده توسط: الیاس سالار | 1400/11/07 17:16:39

اسکال کندیِ پر سر و صدا زاییده فکر ریک آلدن، مغز متفکر محصولات ورزشی بدنامِ اکشن بود. یک روز در حالی که او داشت به بالای قله پارک سیتی می‌رفت تا اسکی سواری کند، مجبور شد هندزفری های گوشش را از پخش‌کننده موسیقی‌اش بیرون بیاورد و از آنها برای پاسخ دادن به تلفنش استفاده کند. آن وقت بود که یک ایده ساده اما قدرتمند به ذهنش خطور کرد. اگر هدفونی وجود داشت که می توانست مستقیما از موسیقی به تماس سوئیچ کند، چه؟ و اگر آن هدفون واقعاً به همان اندازه که خوب کار می کرد زیبا هم به نظر می رسید چه می شد؟ این ایده، در آن صندلی تله کابین، در آن روز، سنگ بستری بود که Skullcandy روی آن ساخته شد.

ریک تمام توان خود را به کار انداخت تا ایده‌اش را به واقعیت تبدیل کند، درست مانند هر چیز دیگری در زندگی‌اش، از اسکیت بازی گرفته تا اسنوبورد، هنر و ... . نگرش او به انجام آن کار به هر قیمتی بود، در نتیجه تیمی از افراد همفکر را به خود جذب کرد که آن ها نیز به بازی قوانین و شانس‌های غیرقابل حلی که در برابر آن‌ها بود، اهمیتی نمی‌دادند. آنها مشتاق بودند که تخیلات هدفون را در ذهن خود بچرخانند و حس واقعی را به یک صنعت خسته بدهد که در مدل های تکراری و تک رنگ گیر کرده است.

در دریایی از هدفون های سیاه و سفید،این کمپانی تبدیل به چاله ای از رنگ و سبک شد که جهان منتظر آن بود. تعهد اسکال کندی به ضدفرهنگ، ایراد گرفتن و انتقادات افراد تازه وارد و ضعیف بود و چیزی که هیچ کس دیگری نمی‌توانست رفع کند را بررسی و رفع نمود. این کمپانی با ریسک‌پذیران و پیشگامانی که با تمام قوا زندگی خود را پیش می برند، مانند هنرمندان، ورزشکاران و دی‌جی‌ها همکاری کرده و به رشد رویدادهایی کمک کرد که کمتر مورد توجه بودند. اعتبار خیابانی اسکال کندی رشد کرد و رشد کرد تا اینکه این کمپانی جسورانه جایگاه واقعی خود را در قفسه‌های فروشگاه‌ها، ترند فضاهای مجازی و در بین پیشگامان این عرصه حفظ کرد.

به گفته خود اسکال کندی : امروز Skullcandy یک نام تجاری جهانی است که سر و صدا را به ارمغان می آورد و مرزها را فراتر می برد. ما با موفقیت صدا را مدرن‌سازی کرده‌ایم و زمین بازی را با ساخت محصولات مقرون ‌به ‌صرفه و سبک در دسترس عموم قرار داده‌ایم.  مهمتر از آن، هدفون‌هایمان را طوری طراحی کرده‌ایم که مورد استفاده قرار گیرند، نه اینکه در قفسه یا در بسته های شیک قرار بگیرند. آنها طوری ساخته شده‌اند که همراه مطمئن شما باشند چرا که با شما در ضخامت و نازک بودن هم عقیده اند، زیرا در هر کاری که انجام می‌دهید، حرکت و تلاش زیاد است.

ما پرچم Skullcandy را محکم در حوزه های ورزش، موسیقی، فرهنگ جوانان، هنر، فیلم و مُد بنا کرده ایم و در حال حاضر شدن هستیم تا به متخصصی در ارتقای پتانسیل انسانی از طریق قدرت موسیقی تبدیل شویم. هدف ما ساده است: نوآوری برای حل مشکلات واقعی و قابل ارزیابی کردن تجربیات صوتی شگفت انگیز با کیفیت و سبک. برای افرادی مثل شما - مثل همه ما. ما زندگی را با حجم کامل القا می کنیم.

بررسی تاریخچه اسکال کندی

 

بررسی تاریخچه اسکال کندی



نظرات 0


ارسال نظر:
اگر تصوير خوانا نيست اينجا کليک کنيد
همزمان با تأييد انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هايي كه حاوي توهين است، منتشر نمي شود.
* لطفا از نوشتن نظر هاي خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.