مقایسه کن

آخرین اخبار

1395/02/11 10:19:30

تکنولوژی حذف نویز (ایزوله سازی نویز-Noise Cancelling)

این تکنولوژی به معنای توانایی هدفون در حذف سر و صدای ناخواسته ی محیط و انتقال خالص صدای هدفون به شنونده می باشد. برای این منظور دو روش وجود دارد:
1394/12/24 22:46:08

جدیدترین هدفون های فیلیپس

صدای برتر به عنوان نماینده ی رسمی و انحصاری محصولات صوتی و تصویری فیلیپس در استان های خراسان مفتخر است تا فروش جدیدترین محصولات فیلیپس را برای اولین بار آغاز کند. این محصولات فیلیپس که به تازگی وارد ایران شده اند تنها و تنها در سایت صدای برتر قابل بررسی و خرید هستند و تاکنون هیچ سایت معتبر دیگری دارای این محصولات نیستند.
1394/12/08 12:55:00

حساسیت در هدفون

اصلی ترین وظیفه ی یک هدفون تبدیل سیگنال الکتریکی به صدا می باشد که با واحد دسی بل سنجیده می شود و حساسیت نامیده می شود که میزان صدایی است که با توان ورودی 1 میلی وات تولید می شود.
1394/12/06 11:45:59

پاسخ فرکانسی در هدفون

صدا از طریق به حرکت درآمدن مولکول های هوا تولید می شود و دارای فرکانسی است که آن را با واحد هرتز می سنجند. محدوده ی شنوایی انسان بین 20 هرتز تا 20 کیلو هرتز می باشد لذا صدایی که در چنین بازه ی فرکانسی قرار بگیرد توسط گوش انسان قابل شنیدن است. حال اصلا صدایی با فرکانس 20 هرتز به چه معنی است؟ 
1394/12/05 23:32:15

امپدانس در هدفون

امپدانس یکی از مباحث علوم برق می باشد که دارای توضیحاتی گسترده و تخصصی می باشد که از ذکر آن ها پرهیز کرده و فقط در سطح مورد نیاز در مورد هدفون ها به آن می پردازیم.
1394/12/05 21:44:54

آکوستیک در هدفون

یکی از مهم ترین ویژگی های هدفون ها و هدست ها که در هنگام خرید می بایست به آن توجه کرد و بر اساس سلیقه و نیاز خود آن ها را برگزید ، آکوستیک می باشد. در هدفون ها و هدستها سه نوع آکوستیک وجود دارد : پشت بسته ، پشت باز و نیمه باز یا نیمه بسته. 
1394/11/06 12:34:09

20 برند هدفون برتر دنیا بر اساس نظر بیش از 100 هزار خریدار

در عصری که هر روز برند های جدیدی از هدفون و هدست وارد بازار می شوند ، هر روز و هر روز انتخاب این که کدام هدفون ارزش پولی که بابت آن پرداخت می کنیم را دارد ، سخت تر می شود. در همین زمان کارشناسان بسیاری ادعا می کنند بر اساس مشخصات فنی محصولات و همین طور نظرات منابع فنی مختلف ، جواب این سوال را دارند.

شرایط گارانتی

نوشته شده توسط: کمال عقلی | 1394/06/30 11:27:47
صدای برتر به عنوان تخصصی ترین وب سایت فروش آنلاین هدفون ، هدست و هندزفری ، در کنار اطلاعات و توضیحات فنی و دقیق قرار داده شده در سایت که شما را در زمینه ی انتخاب هدفون ایده آل خود یاری می نماید ، کالاها را با معتبرترین گارانتی موجود در بازار ایران عرضه می کند و این موضوع باعث به حداقل رسیدن ریسک خرید شما می شود. لازم به ذکر است جهت استفاده از خدمات شرکت گارانتی کننده، می بایست جعبه و متعلقات محصول را به طور کامل ، تا پایان مدت زمان گارانتی در اختیار خود نگه دارید. دیگر خدمت صدای برتر برای مشتریان عزیز ، 10 روز مهلت تست کالا می باشد که از لحظه ی ثبت سفارش شما و شروع فرآیند ارسال کالا ، آغاز می شود و در این زمان در صورت بروز هرگونه نقص فنی و یا خرابی احتمالی ، کالای شما تعویض و در صورت ناموجود بودن آن ، کالای شما مرجوع و وجه پرداختی شما عودت داده می شود.


لازم به ذکر است شرایط زیر کالا را از گارانتی و همین طور از مهلت تست خارج می نماید :

1.        اتمام مدت زمان گارانتی

2.        هرگونه آسیب فیزیکی و ظاهری

3.        مخدوش بودن و یا مفقود شدن کارت گارانتی و فاکتور

4.        دستکاری و یا تعمیر کالا در مراکزی به جز صدای برتر و شرکت گارانتی کننده

5.        نفوذ آب ، گرد و غبار شدید و یا هرگونه ماده ی شیمیایی از جمله تمیز کننده ها ، به داخل دستگاه

6.        کامل نبودن و یا خدشه دار بودن جعبه و متعلقات کالا ( متعلقات کالا مانند کیف ، تبدیل و ... شامل گارانتی نمی باشد)

7.        استفاده از محصول ، خارج از استانداردهای تعریف شده برای آن یا با پلیرها و پخش کننده های معیوب ، غیر استاندارد و ناسازگار با کالا

اما در صورت عدم بروز هیچ یک از شرایط فوق ، صدای برتر در قبال مشتریان خود ، یعنی عزیزانی که از سایت صدای برتر خرید خود را انجام داده اند ، موظف است پس از دریافت کالا از مشتری آن را به شرکت گارانتی کننده ارسال و پیگیری های لازم برای تعویض کالا را انجام دهد و پس از آن کالا را مجددا برای مشتری ارسال نماید. بدیهی است هزینه ارسال و دریافت کالا بر عهده ی مشتری می باشد. همچنین لازم به ذکر است ، صدای برتر هیچ گونه مسئولیتی در قبال عدم پاسخگویی شرکت گارانتی کننده ندارد.